Dorinţe de gospodină

Mai nou, sunt om mare cu probleme de oameni mari. Mi-am dat seama că mă transform în femeie. Până acum nu ştiu ce eram, dar un lucru e clar: încep să mă transform în gospodină, în fată de casă. Am început să gătesc mai des, să îmi organizez viaţa şi timpul în aşa fel încât să am timp pentru activităţi casnice. Oare de ce? De când mă ştiu am aşa o slăbiciune pentru a cumpăra căni, farfurii şi alte chestii pentru casă. Nu contează că mai am acasă încă 10 spatule sau 3 polonice. Dacă văd unul care-mi face mie cu ochiul de pe raft, îl cumpăr.

În perioada în care locuiam cu ai mei, obişnuiam să dorm cu Doiniţa (mama) şi nu prea aveam ce comenta în ceea ce priveşte aranjarea dormitorului. Doiniţa trăieşte pe ideea: my castle my rulles aşa că vă imaginaţi că nu puteam spune nici pâs când venea vorba de aşa ceva. Lenjeriile de pat erau mereu curate şi călcate, simple, cu floricele romantice şi fără prea multe modele speciale. Ţin minte că cea mai faină lenjerie pe care am avut-o la mama acasă a fost una roşie cu multe buline colorate. Restul n-aveau nimic special. Aşa că de când mă ştiu viesz să mă mut la casa mea şi să îmi decorez camera exact în felul în care vrea muşchiul meu de domnişoară.
Mereu am visat să am un pat mare, pe colţul camerei care să aibă o lenjerie colorată pe el, cu multe pernuţe şi maimuţoi de pluş pe el. Vise de domnişoară. Până acum am patul, am pernuţele, am şi maimuţoii, lipseşte doar lenjeria. Dar iată că Portocala mi-a dat ocazia să fac rost şi de asta.
A găsit ea un site cu lenjerii de pat care-s exact pe gustul meu. Şi sunt o groaaaază. Şi-s colorate şi frumoase şi haioase şi aş vrea să le am cel puţin pe toate. Uitaţi-vă şi voi ce frumoasă e asta sau asta. Şi preţurile sunt chiar accesibile şi au oferte drăguţe de genul 1+1 gratis. Să iei două lenjerii de pat frumoase cu 100 de lei, asta înseamnă să fi mafiot! Haha.
Consideraţi articolul ăsta ca pe-o recomandare. Mi-mi place ce-au oamenii ăştia de oferit şi cu siguranţă patul meu mare cu multe pernuţe va fi bucuros să accepte un plus de personalitate. Am preluat leapşa asta de la Portocală pentru că amândouă, aparent, profităm de nebunia asta cu reduceri de Summer Black Week. Până la urmă suntem români, şi dacă e vorba de reduceri, nu contează ce e că noi cumpărăm! Ah, cum o să dorm ca un prunc fericit şi-o să visez colorat cu un plus de inspiraţie de la lenjeriile mele cele noi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!