Mulțumesc, 2014! (și) Te rog, 2015!

Începe să mă enerveze zăpada de afară. Nu-i mai văd rostul. Rog persoanele iubitoare de iarnă și de frig să mă scuze, dar mi-au ajuns zecile de grade Celsius cu minus pe care le-am suportat. Să vină vara, zic! S-au dus toate: și sărbătorile și vacanța... până și Țuți a plecat la muncă... iarna de ce mai stă? Și pentru că s-a terminat un an și a început altul, încep și eu în forță cu scrisul pe blog. Nu încerc să mă mint singură și să-mi fac planuri pentru că știu că nu prea mă pot ține de ele. Las vremea să treacă și văd eu ce fac. Până una-alta m-am gândit să subliniez câteva lucruri pe care le-am făcut/trăit în 2014 și poate chiar să conturez o dorință-două pentru anul care tocmai a început.
Douămiipaișpe a fost un an frumos. Plin. Poate nu mi-am îndeplinit toate dorințele, dar cu siguranță m-am bucurat de fiecare lucru care mi-a ieșit în cale.
În primul și în primul rând sunt extrem de fericită că și anul ăsta l-am avut alături pe Iubitul meu și-i mulțumesc pentru tot. Pentru că mi-a fost alături, pentru că mă suportă, pentru că mă ceartă când greșesc și pentru că mă pupă pe frunte în fiecare seară înainte să adorm. Îi mulțumesc pentru fiecare zâmbet pe care mi l-a desenat pe mutră și pentru fiecare lacrimă pe care mi-a șters-o. Te iubesc, Țuți!
*2015* - e de la sine înțeles că-mi doresc să continuăm să ne iubim cel puțin 100 de ani de-acum înainte.
Mă bucur că am reușit să călătoresc mult anul ăsta. Am văzut câte o părticică din Anglia și din Belgia alături de Țuți în TruckTrip-ul nostru de astă-vară. Am ajuns și la Iulia la Sibiu și-s a naibii de fericită din cauza asta. Excursia la Sibiu s-a prelungit până la Bran unde mi s-a făcut pielea de găină când am văzut cât de impunător poate fi castelul ăla. Am fost și la Portocală la Baia mare, am fost și la Andra la Cluj unde plănuisem să merg de vreo 2 ani jumate.
*2015* - Anul ăsta sper să reușesc să plec iar cu Țuți într-o vacanță pe undeva prin țări străine și din suflet îmi doresc să ajung la Cristina la București. Și dacă ajung să vizitez un pic mănăstirile din Moldova și să mă scald un pic și-n mare ar fi mai mult decât perfect!
Mă bucur că am reușit să citesc mai multe cărți decât îmi propusesem inițial. Pe GoodReads îmi setasem un target de 20 de cărți, dar am reușit să ajung la 26!
*2015* - Vreau să citesc 25 de cărți, dar dacă depășesc din nou numărul, nu-i nici un bai. Ba din contră. :)
Am reușit să văd 51 de filme. Unele pentru prima dată, altele pentru a suta mia oară (gen Harry Potter). Lista e aici. M-am uitat și la seriale, evident. Și încă mă uit și aștept să apară episoade din unele (gen Game of Thrones sau The Big Bang Theory). Am văzut Breaking Bad, Dexter și acuma trag de ultimele 2 episoade din White Collar pentru că nu vreau să-l termin! Ah, și să nu uit de Californication și Once Upon a Time cu care mă mai delectez din când în când.
*2015* - Evident că o să continui să-mi macin nervii așteptând să apară episoade noi din cele menționate mai sus și cred că o să mă apuc în curând și de Downton Abbey. Și evident că o să belesc ochii la orice o să-mi atragă atenția într-un fel sau altul.
După cum am mai spus nu vreau să-mi fac planuri aiurea. Las lucrurile să vină de la sine și mai intervin și eu pe ici pe colo ca să fie totul așa cum vreau eu.
Până una alta, singurul lucru care e sigur pentru anul 2015 e faptul că am o facultate de terminat, o licență de scris și de predat și două sesiuni de trecut. După aia văd eu dacă mă mărit sau dacă mă înscriu la master. Hah!
Un an minunat să aveți! Să vă bucurați de toate zâmbetele și de toată frumusețea din jurul vostru.și dați și voi din coate în așa fel încât toate lucrurile să se așeze așa cum vreți, așa cum vă e vouă mai bine!
Sănătate! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!