Dependență

Studenția te învață lucruri noi și folositoare. Așa am învățat eu să citesc orice altceva în afară de bibliografiile pentru examene, să îmi downloadez cărți audio și să le ascult pe drum și așa am învățat ce înseamnă dependența…

Desigur că vorbesc despre dependența de seriale. Doar nu vă gândeați la alte prostii… Da. Sunt dependentă. Mă uit la o grămadă de seriale și mă agit în continuu până apare câte un episod nou. Am mai scris și aici despre serialele la care mă uitam la vremea respectivă. Ei bine, acela era doar începutul.  La lista respectivă se mai adaugă Ghost Whisperer și How I Met Your Mother pe care le-am văzut în întregime, plus cele la care încă mă uit.
Ca să vă dați seama prin ce chin trec… acum urmăresc în paralel: 
Once Upon a Time, 

White Collar, 

The Big Bang Theory, 

Dexter 

și, desigur, Game of Thrones. 

Am început să mă uit cu iubitu’ și la Breaking Bad, dar am luat o pauză (de la serial J). Noroc că Dexter e încheiat și o să ajung cu el la final în curând. Dar restul… restul mă ucid cu zile.
Ieri am avut un șoc când mi-am dat seama că luni se termină sezonul  4 din Game of Thrones și sezonul 5 apare abia în aprilie 2015. Ce fac eu până atuuuuunci? Să nu mai zic că abia au început filmările pentru sezonul 6 din White Collar, care cine știe când o să apară? Despre The Big Bang Theory și Once Upon a Time n-am auzit niciun zvon, nimic. Sunt în pom!
Câtă răbdare pot să mai am? M-aș apuca de alte seriale, dar mi-am propus să văd doar din cele care sunt deja încheiate. Nu mai vreau să stau să aștept să văd dacă moare vreun Stark sau chestii genul.
Așa că, dragii mei, rogu-vă, recomandați-mi și mie niște seriale încheiate cu care să mă delectez și eu. Doar sesiunea e grămadă peste mine, dar eu caut o evadare din cotidian… Bacovia m-ar înțelege. :))

Nu vreau să văd:  Grey’s Anatomy, Pretty Little Liars, Gossip Girl, Sex and The City. Do not ask! Pur și simplu mi-s antipatice serialele astea. :))

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!