Motivație

După aproape jumătate de an în care n-am scris absolut niciun cuvânt, iată că revin. De fapt, mint când spun că n-am scris. Am scris dar recitind rândurile respective aveam impresia că nu sunt destul de „bune” pentru a putea fi împărtășite cu voi. Așa mi-am călcat în picioare ideea că „scriu pentru mine”. Se pare că degeaba scriu pentru mine, dacă nu am cu cine să împărtășesc ceea ce scriu. Anyway... iată-mă din nou aici! De ce am revenit după o perioadă așa de lungă? Ei bine...

Recunosc că de multe ori am intrat pe blog cu gânduri serioase de a scrie. Și chiar am scris, dar totul a rămas ascuns în ciorne. Nu am dat „Publicați” la nimic... și parcă regret. De fapt nu parcă ci sigur regret.
Am început să scriu din nou dintr-un singur motiv. Ieri am fost la un interviu pentru un job. Acolo s-a întâmplat minunea. Mi s-a spus clar și răspicat că am fost selectată pentru interviu doar din cauza blogului. Doamna D. I. mi-a spus că a citit blogul (*pe care îl am trecut în CV) și i-a placut foarte mult, motiv pentru care m-a și chemat la interviu. Nu vă puteți imagina ce rânjet tâmp am avut pe față când am auzit asta. A căzut din cer vestea asta și nu-mi venea să cred ce aud.
Știu că persoanele care îmi citesc blogul ăsta micuț și amărât o fac de plăcere, cu toate că nu sunt foarte multe. Ăsta e și unul dintre motivele pentru care scriu, încă. Dar gândiți-vă ce am simțit când mi-am dat seama că o să am un job (primul meu job serios!!) datorită blogului meu. Never ever nu m-aș fi gândit la așa ceva. Mereu am scris ori de plictiseală, ori ca să mă descarc... dar niciodată nu m-am gândit că Tropote de gânduri ar fi cel care mi-ar putea aduce un job. Yuhuu! Lucky me!
Așa că, pregătiți-vă să me vedeți super activă postând muuuult mai des. Nu pot să promit că voi posta zilnic, dar cu siguranță veți auzi mai des de mine. Ha-ha! Mu-ha-ha!
Închei prin a-i mulțumi doamnei D.I. pentru vorbele frumoase pe care mi le-a spus ieri în legătură cu ceea ce scriu și sper că o să-i placă în continuare ceea ce va citi aici.
Vă mulțumesc că mi-ați redat (probabil fără să vă dați seama) dorința de a scrie!

Dacă totul merge așa cum mi-am propus în curând voi începe un nou blog cu o temă surpriză. Wish me luck!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!