Facebook și geografie.

Dacă tot am început să-mi exprim nemulțumirea pe Facebook, de ce să nu o fac și aici, și peste tot. Să țip în gura mare, poate așa mă aude și pe mine cineva. Știam eu că pe Facebook sunt tot felul de porcării care nu trebuie luate în seamă. Le vezi, te miri și treci mai departe. Dar cum să treci când îți sare în ochi prostia mare cât calul?

Acuma suntem șmecheri. Putem spune pe Facebook cu cine suntem, pe unde ne pierdem vremea, pe la ce terase scumpe și ce concerte interesante. Dar ce te faci când tâmpitul ăsta de Facebook te obligă să minți?! Adaug și eu o poză, ca tot omul: o cioară, un câine, o bucată de mămăligă, ce mai contează? Pun acolo, să fie, să vadă poporul. Și după ce că spun la toată țara unde am fost și ce-am mâncat la prânz, Facebook-ul e și mai curios: mă întreabă ”Who were you with?” și ”Where was this photo taken?”. Și eu îi spun frumos că eram cu Ion și cu Marghioala și că eram... unde eram? În Petroșani, județul Hunedoara! Eh, cum să-i spun eu Facebook-ului că eram în județul Hunedoara, când el zice că Petroșaniul e în județul Mehedinți.
Și m-am ofticat și m-am enervat și am încercat să schimb prostia aia, dar nu pot. Nu pot și nu pot.
Deci da, pagina făcută pentru orașul meu mic și vai de el e și aia greșită. Nu știu cine a fost marele geograf care a scris că Petroșaniul e în județul Mehedinți, dar îi recomand să arunce o privire peste geografia de clasa a IV-a.
Și dacă tot am deschis subiectul ăsta aș vrea să mai lămuresc un lucru. Pentru cei care n-au înțeles nici acum, Petroșaniul nu este nici în Mehediți, dar nici în Gorj. Da, suntem la câțiva kilometri de hotarul cu acest județ, dar asta nu înseamnă că aparținem de el. În județul Gorj de intră de pe defileul Jiului, care în niciun caz nu este în mijlocul orașului.
Bun, deci nu suntem nici olteni, nici „mehedințeni”(cred că inventez cuvinte...). Suntem locuitori ai orașului Petroșani, situat în fuc*ing județul Hunedoara.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!