BMUN 2013

În ultima perioadă nu am mai făcut lucruri foarte interesante, care sa merite împărtășite cu voi. Ăsta e motivul pentru care nu am mai scris nimic de ceva vreme.
În schimb, weekend-ul trecut (26-28 aprilie) s-a petrecut un super eveniment. A avut loc ce-a de-a 3a ediție a Banat Model United Nations.
Acesta este un proiect organizat de Filiala Banat a Asociației Tineretul ONU din România. Mai multe detalii despre eveniment găsiți AICI.
Nu vreau să intru în detalii, deoarece vreu să vă povestesc despre ce s-a întâmplat acolo.
A fost o experiență superbă alături de oameni minunați. Echipa de organizare, din care am făcut și eu parte, este una extraordinară. Niște oameni minunați alături de care n-am simțit când au trecut cele 3 zile și 2 nopți ale evenimentului :).
Da, am spus 3 zile și 2 nopți pentru că așa a fost. Ziua eram alături de participanți, ne asiguram că totul merge perfect, iar noaptea mergeam să ne „relaxăm”. În prima seară a avut loc o „Recepție diplomatică” unde toată lumea era îmbrăcată la 4 ace, aveau loc discuții diplomatice între participanți, iar după aceea așa eleganți cum eram ne-am dus la zbenguială.
Pe la 4 dimineața am ajuns acasă și desigur că la 7 am fost în picioare, gata ne o nouă zi. O nouă zi la fel de plină și de obositoare, dar tot efortul a meritat. Seara, din nou, am fost să ne chefuim așa cum se cuvine. Iar am ajuns dimineață acasă, iar am dormit doar 3 ore, dar nu-i nimic! Totul a meritat, repet!
Ce-a de a 3a zi a trecut extrem de repede. Momentul când au plecat participanții a fost unul trist, pentru că ne obișnuiserăm unuii cu ceilalți.

BMUN-2013 a fost o experiență unică, dăruindu-mi șansa de a:
- cunoaște oameni noi
- vedea câtă muncă stă în spatele unui eveniment și mai ales ce înseamnă să organizezi unul
- lua parte, indirect, la simulările unor organisme ONU

Tot acest weekend, cu bune, cu rele, va rămâne o amintire frumoasă, foarte frumoasă. Iar când vom privi sutele de poze pe care le-am făcut ne vom aminti că BMUN 2013 este cel mai bun MUN pe care l-a văzut Vestul!!!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!