Serialele mele dragi

Până acum v-am tot povestit despre filme și cărți care mi-au plăcut, dar niciodată nu cred că v-am spus despre serialele mele de suflet. Nu mă pot lăuda că am văzut foarte multe, dar toate pe care le-am văzut mi-au intrat la suflet.

Primul serial care l-am văzut, așa serios, a fost Friends. Văzusem frânturi din el la televizor și apoi i-am dat de gust. Am râs cu/de Phoebe și Joey, m-am îndrăgostit de Chandler. Comedie în adevăratul sens al cuvântului. 10 sezoane cu sute de episoade: unele mai dramatice, unele mai romantice, dar toate pline de umor! Am plans când am văzut ultimul episod și sunt 100% sigură că voi revedea serialul acesta în viitor.
În timp ce mă uitam la Friends m-am apucat și de House M.D. Proastă idee! N-am putut să mă uit la ambele deodată pentru că nu puteam să aleg la care să mă uit și la care nu. Până la urmă am terminat Friends și apoi m-am îndrăgostit de Greg. L-am iubit pe tot parcursul serialului. Și pe el și pe Wilson și pe Chase, pe toți i-am iubit. Am râs, am plans, am stat cu inima cât un purice, dar a meritat. House M.D. nu e un serial la care să te uiți de plictiseală. E un serial care cere să te implici total, care te acaparează și care nu-ți dă voie să nu fii trup și suflet acolo!
Joey m-a făcut să râd două sezoane. Păcat că a fost așa de scurt. Același personaj din Friends care-și continuă viața... într-un alt serial aproape la fel de frumos.
Family Guy l-am început de două ori, dar nici acum n-am reușit să-l termin. Îmi place, mă amuză, dar nu mă atrage la fel ca și celelalte.
După o lungă perioadă în care Paula m-a tot bătut la cap să mă uit la How I met your mother am cedat și am început. Un episod, al doilea, al șaselea, gata primul sezon. Așa s-au dus vreo 5 sezoane în aproximativ 2 săptămâni. Mă uitam la serialul ăsta la fel cum mănâncă un crocodil o gazelă, pe nerăsuflate. Nu exagerez, dar în aproximativ o lună am ajuns cu el la zi. Acum aștept, aștept, aștept să tot apara episoade și mooooor.
Îl iubesc pe Barney și pe Lily. Am râs cu lacrimi. Am plâns. Așa o poveste frumoasă de viață. Oameni tineri și frumoși cu vieți complicate dar superbe. E așa frumos să te uiți la niște personaje și să te identifici total cu ele. Se transpune așa frumos realitatea de pe ecran în realitatea reală. How I met your mother e pe aceeași poziție cu Friends. Pe primul loc în topul preferințelor mele!
De Raising Hope m-am apucat din greșeală. Mă plictiseam într-o seară și căscam ochii pe VPlay în căutare de un serial drăguț. Am aruncat o privire: comedie, bebeluș, perfect! Mi-a plăcut de la primul episod. Comedie cu glume buuuune de tot. O dulceață de copil crescut de o familie de nebuni. Amuzant, amuzant, amuzant. Încă aștept să apară episoade...:)
Uf, Once upon a time e singurul serial la care m-am uitat și nu prea are comedie în el. E dramă, aventură, fantastic. Partea asta de fantasy m-a cam pus pe gânduri la început, deoarece nu e chiar în lista mea de preferințe. Dar am zis că nu pierd nimic dacă încerc. E genial. Prinți, prințese, vrăjitori, regi și regine, toți prezenți în zilele noastre. În afara faptului că unul din rolurile principale este jucat de Jennifer Morrison (Cameron din House M.D.), în serialul ăsta nu e un actor urât! Toți sunt frumoși de pică. Și acum nu mă refer doar la prinți și prințese. Până și personajele negative sunt superbe. Nu ai cum să o urăști pe Regina când e așa de frumoasă, cu toate că e o scorpie. :) Serialul e abia la sezonul 2. Încă apar episoade și apar așa de greu că mor de nerăbdare să văd cum o să iasă din necazuri Snow White și Prince Charming.

Cam astea sunt serialele pe care le-am văzut și pe care le-aș putea revedea de încă 10 ori fără să mă plictisesc de ele. Vi le recomand cu plăcere și aștept părerile voastre. Și dacă ați văzut voi seriale frumoase care merită văzute ziceti-mi și mie că sunt în pană de idei la capitolul ăsta.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!