Primul workshop. Prima diplomă.

A trecut mai mult de o săptămână de când tot amân postarea asta. De ce? Păi în primul rând, aproape o săptămână am stat fără net la cămin. De ce? Nici noi nu știm... așa a fost să fie :). În al doilea rând pot da vina pe zăpadă, pe lene, pe orice...Dar să trecem la subiect.

În perioada 3-7 decembrie am participat la un workshop de web radio. Primul workshop din viața mea.
Sinceră să fiu, am aplicat pentru acest workshop așa, fără prea mult entuziasm. Am zis că aplic și eu să văd cum e. Când am primit mail-ul de confirmare am fost în culmea fericirii. Nu-mi venea să cred că am fost acceptata. Am început să-i sun pe ai mei de-acasă să le spun că „O să merg la un workshop”. Evident că toată lumea mă întreba ce-o să fac acolo și eu le răspundeam scurt: voi învăța chestii noi despre radio. Eh, asa credeam eu... De fapt a fost mult mai mult de atât.

Workshop-ul a fost ținut de doamna Tiziana Cavallo, o profesoară venită din Italia. Lucrul care m-a încântat cel mai mult a fost faptul că tot cursul a fost ținut în limba engleză. O engleză superbă, cu accent italian.
Când le ziceam alor mei că voi învăța chestii noi despre radio m-am înșelat puțin. Da, am învățat și asta, dar multe, multe altele în plus. Am învățat ce înseamnă web radio, cum se poate crea unul, care sun avantajele și dezavantajele pe care le are un post de radio online, etc. 
A fost un workshop superb, cu oameni de nota 10. Am râs, ne-am simțit bine, dar ce e cel mai important am învățat lucruri noi și folositoare. 

Primul workshop, prima diplomă, primul pas. Această experiență m-a ajutat să-mi dau seama că-mi doresc să particip la cât mai multe evenimente de acest gen pentru a putea învăța cât mai multe lucruri.
Prin faptul că am fost acceptată să particip la acest workshop mi-am demonstrat mie că pot! Dacă vreau, pot!

Concluzie: Toți studenții să aplice la orice fel de workshop care li se pare util pentru că nu se știe niciodată de unde sare iepurele. :) Niciodată nu strică o astfel de experiență în plus. 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!