ȘchimbĂri !!


Sara bună, tuturor!
La ore târzii în noapte m-am hotărât eu așa să fac niște schimbări pe aici. Da, știu că iar am cam lipsit de pe aici, dar ca de fiecare dată promit să mă revanșez. :D
Ziceam ceva de niște schimbări...
Păi, să vă zic când și de ce m-am hotărât să fac asta.
Azi, la laboratorul de informatică am avut de făcut o pagină de facebook cu o temă la alegere. Pe moment n-am recunoscut că eu deja am o pagină (cea a blogului) așa că am făcut și eu una nouă. Abia după ce am ajuns acasă am stat și m-am gândit că ar fi o idee bună să mă pun serios pe treabă în ceea ce privește pagina de facebook a blogului. Ce rost ar avea să postez aiurea pe o pagină doar pentru laborator, când aș putea îmbina frumos utilul cu plăcutul? Eh, așa am decis să mă pun cu burta pe... pagina de facebook :D.
Deci da, de acum voi avea activitatte pe facebook!
Asta ar fi una dintre schimbări.
A doua ar fi faptul că de azi înainte voi scrie toate articolele cu diacritice. Ă, â, î, ș și ț imi vor fi prieteni buni de-acum înainte.
O a treia schimbare, și de altfel cred că cea mai importanta ar fi faptul că am schimbat adresa blogului. SimplyDeea era deja prea... girly (haha!) așa că am trecut la pur și simplu: Andreea Nastac (http://andreeanastac.blogspot.ro). M-am tot gândit la o variantă mai inteligentă, dar asta e tot ce mi-a venit în minte.
Încerc să mă desprind de ceea ce eram odinioara (SimplyDeea) pentru că mi-am dat seama că în orașul ăsta mare (Timișoara) nimeni nu mă cunoaște așa (dăăăăh!). Andreea Nastac e mult mai practic, zic eu. Pot da chiar și autografe cu numele ăsta de scenă (muhaha!).
Cam astea ar fi lucrurile pe care am vrut să vi le spun, să le știți și voi.

PS: Îmi cer scuze dacă o să tot mănânc diacritice, dar încă nu mi-au intrat in reflex :D.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!