Energii si vibratii

Avand in vedere ca ieri m-am intors din mirifica mea vacanta la tara, m-am gandit sa ies si eu cu fetele sa mai barfim. Zis si facut! Azi dimineata am iesit cu I. la o cafea sa povestim. Intre timp au mai aparut inca trei baieti, prieteni cu I. Totul a fost frumos, am ras, am glumit, am povestit... pana s-a ajuns intr-o zona care pe mine ma depaseste grav.
Doi dintre baieti au inceput o discutie in contradictoriu pe tema religiei, a credintei, a energiei si a vibratiilor din jurul nostru. Noi, ceilalti trei adica eu I. si celalalt baiat ne uitam la cei doi cum isi expun pe rand, civilizat argumentele.
Am auzit fel de fel de teorii: cum ca "noi suntem orice", "totul exista deja, noi nu creem nimic doar traim experiente", sau ca "diferentele dintre vibratii aduc unele divergente si/sau atractii intre persoane" s.a.m.d.
Nu aveam cum sa nu urmarim discutia... de la diferenta dintre nivelurile de vibratii s-a ajuns la credinta in Dumnezeu, la Vechiul si Noul Testament... era ceva care pe mine ma fascina si ma distra in acelasi timp. Nu-mi venea sa cred cu cata convingere isi aparau cei doi punctele de vedere (total diferite).
A fost una dintre, daca nu, chiar, cea mai spirituala discutie la care am asistat. Am fost mai mult spectator, ce-i drept, dar a fost fascinant. Nu prea am intervenit doarece nu-mi place sa ma bag acolo unde nu-mi fierbe oala, cum se spune. Nu sunt nici cea mai credincioasa, nici cea mai spirituala sau mai meditativa (daca exista termenul asta) persoana din lume, de aceea am preferat sa nu vorbesc aiurea.
Nu ma intelegeti gresit! Nu sunt impotriva religiei sau a lucrurilor de acest gen. Cred. Stiu ca exista ceva superior, o putere suprema, un Dumnezeu.. doar ca... asta nu inseamna ca trebuie sa ma duc in fiecare duminica la biserica sau sa-mi fac cruce in fata fiecarei biserici pe langa care trec. Si spun asta cu riscul de a-mi atrage anumite antipatii, dar... that's it!
Oricum, dimineata asta a fost una cu totul aparte. Nu in fiecare zi dai peste astfel de oameni. Stiu ca viata imi va scoate in cale fel de fel de oameni, care mai de care mai "speciali"(ca sa nu zic altfel), dar abia astept sa-i intalnesc! :D

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!