Asa ceva...


In urma cu cateva zile, pe DN66, in apropierea orasului nostru a avut loc un accident in care au fost implicate o masina si o motocicleta. In urma accidentului motociclistul a decedat la fata locului. Situatia este tragica desigur. Nu vreau sa stau sa analizez cine a fost de vina si cine nu, dar asa cum se intampla de obicei "mortu-i de vina". Cam asa zice presa. Acum nu vreau sa vorbesc aiurea, atata timp cat n-am fost la locul accidentului sa vad ce si cum. Insa imi pot da cu parerea.
Nu stiu cine a fost de vina dar stiu ca sunt mai multi factori care ma fac sa cred ca nu a fost vina motociclistului, printre care:
1. soferul masinii cu care s-ar fi ciocnit acesta este primarul comunei in raza careia s-a produs accidentul ( sau oricum.. un primar dintr-o comuna vecina, whatever. PRIMAR ! ) Oare nu influenteaza deloc acest lucru ?
2. de obicei "mortu-i de vina" pentru ca oricum e mort, lucru care simplifica toata treaba ( nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar asa merg lucrurile la noi in tara, nu doar in cazul de fata )
3. in presa s-au scris lucruri precum ca motociclistul avea 140km/h in momentul impactului. Lucru care mi se pare cam greu de dovedit o data ce in zona nu era niciun radar...
s.a.m.d.
Repet, nu stau sa judec sau sa analizez... tragedia e tragedie si daca sunt eu de acord cu presa si daca nu. Nimic nu-i va reda viata victimei, asta-i clar.

Dar sincer, mi se ridica tensiunea cand vad articole scrise asa (click aici pt a vedea articolul) si mai ales cand vad ca autorul nu stie sa accepte parerea altora. Sa fim seriosi, mai ai curajul sa te numesti ziarist, jurnalist sau ce-ai fi tu atunci cand nu stii sa accepti parerea propriilor tai cititori? Asta e motivul pentru care scrii ! Informezi !! Oamenii au dreptul sa comenteze, sa-si expuna parerea, sa-ti ceara explicatii. Iti cer explicatii, desteptule, pentru ca articolul nu e complet, nu da toate informatiile necesare... sunt doar presupuneri. Un articol bine scris lamureste cititorul, nu ridica semne de intrebare!
Un cititor obisnuit n-a inteles de unde ati luat dvs, domnule autor viteza de 140km/h... si a scris urmatorul comentariu:
Foarte interesant domnule Docea , ca afirmatia cu 140 km/h ati preluat-o de la un forumist fara a o verifica ? Era cumva vre-un aparat radar acolo sau cum ati verificat veridicitatea acestei afirmatii ?
... la care dvs ca un jurnalist adevarat ati dat replica:
Nu vrei sa îți faci tu o ancheta personală, sa o publici unde vrei tu? 
Deci v-ati ofensat, domnule, dupa ce ati afirmat urmatoarele:
Nu te certa cu mine, ca nu eu l-am pus pe omul ala pe motocicleta si nu eu am accelerat pana la 140 de km la ora...
Deci mi se pare strigator la cer! Cum poti spune asa ceva?!?! CUM!!??? Nu TU l-ai pus pe motocicleta... nu tu l-ai pus, dar atunci de ce scrii despre el? Lasa-l sa se odihneasca in pace. "Nu eu am accelerat". Nu tu ai tras de maneta de acceleratie, dar uite ca datorita mortii omului astuia tu ai un articol in plus... care e scris din surse media... sau cel putin asa pare. A da, si ce e cel mai groaznic? Faptul ca langa articolul asta e atasat si un filmulet cu victima sangeranda!! Dumnezeule! Apropiatii si mai ales familia acestuia nu cred ca au vrut sa-si vada pritenul/fiul zacand intr-o balta de sange pe sosea! Serios acum! Asa se face un articol? Bine ca nu ati fost la fata locului sa-i cantariti litrii de sange pe care i-a pierdut sau cate oase a avut fracturate... Ingrozitor!

M-am umplut de nervi scriind postarea asta, dar nu m-am putut abtine sa nu spun si eu ceva. N-am putut sa nu reactionez in momentul in care am citit cele prezentate mai sus.
Imi pare nespus de rau pentru familia si toti apropiatii lui Mihai, sincere condoleante. Dupa toata tragedia, sa mai vezi in presa astfel de rahaturi, mi se pare revoltator.

Sper ca sufletul lui Mihai sa se odihneasca in pace...

Comentarii

  1. Citez ,,Daca nu, esti doar un forumist de kkt...'' Acestea sunt vorbele mirobolantului jurnalist Docea. I rest my case!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu. Tocmai de aia... nu stiu cum de mai are curaju' sa se numeasca jurnalist.

    RăspundețiȘtergere
  3. Unde-i Docea sa ne vada,sa-i da ziaru sa il roada !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doceaaaaaaa fa pipi pe priza !!!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!