Primavara, in sfarsit!

Dupa lunga perioada a nametilor de zapada si a gerului care te silea sa stai in casa, iata ca a reusit sa vina Primavara. Chit ca exact acum vreo 2 zile am reusit sa racesc ( ca doar era culmea sa racesc iarna...), astazi am fost trezita intr-un mod cum de mult nu mai fusesem. Pentru prima oara in anul acesta am auzit-o pe mama intrand in camera la mine, si tragand draperiile pentru a impiedica soarele "sa-i trezeasca fetita bolnavioara". Nu mi-a venit sa cred cat e de frumos afara. In sfarsit vremea este de acord cu calendarul ! Yupi!
Am deschis geamul de curioasa, sa vad cam cat e de frig.. (o fi soare afara, da' inca nu-i vara), si am auzit ciripit de pasarele. Am zambit instant. Ma bucuram ca un copil cand primeste o acadea.

Nu stiu de ce, dar pana acum nu ma impresionau atat de tare lucrurile astea. Erau "whatever"-uri pentru mine. Dar astazi, nu stiu de ce, au avut o alta semnificatie. Recunosc ca nu prea sunt impresionata nici de martisoare si alte chitibusuri de genul asta, pentru ca si-au pierdut din valoarea aceea pe care o aveau odata. Acum nu sunt decat un prilej pentru anumite persoane, de a face niste bani. Daca legi un snur alb-rosu de o tinichea nu inseamna ca ai confectionat un martisor, sincer! Martisor poate fi si un pupic, si o imbratisare, si un zambet de la o persoana draga... nu neaparat o brosa urata de care atarna un snur. Sincer am o cutie intreaga cu martisoare. Unele cred ca au deja 10 ani, dar le pastrez pentru ca asa sunt eu, strangatoare de prostii... Sunt sigura ca daca traditia aceasta a martisorului nu devenea atat de comerciala, totul era mult mai frumos, si isi pastra acel iz traditional romanesc... dar asa...

Ma rog. Ideea e ca a venit primavara! Si sper ca o sa fie primavara de-acum inainte, si ca soarele si pasarelele de azi nu sunt doar asa, o amagire.
Multumesc 1 martie, multumesc soare, multumesc pasarelelor ca m-ati facut sa uit de istoria (care ma ucide cu toate tratatele de pace, cu unirea si cu proiectul politic pasoptist) si de raceala care nu ma lasa in pace.
Va multumesc ca m-ati ajutat sa intampin primavara asta cu un zambet!

P.S: Si toata starea asta de bucurie indusa de primavara mi-a adus aminte de ceea ce insemna primavara pentru mine cand eram micuta. Ia priviti si ascultati...

Bine ai venit, primavara!

Comentarii

  1. Heheeee,Happy Martissooor:))>:D<,o primavara frumoasa<3

    RăspundețiȘtergere
  2. cel mai bun medicament pentru raceala este moldaminul chiar daca este foarte dureros

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!