Sedinta foto.

Am uitat sa va spun ca am castigat un concurs pe facebook, pe profilul Iren Fazekas Photography. Premiul a fost o sedinta foto. Am fost megaincantata ca am castigat si eu pentru prima data ceva! Vremea nu prea a tinut cu noi si abia dupa vreo 2 saptamani de la incheierea concursului, am reusit sa facem sedinta foto.
Prin intermediul acestei postari vreau sa ii multumesc  Irenei (cred ca asa se spune) pentru sedinta superba, si vreau sa stii, draga mea Iren ca nu te urasc deloc pentru cat m-ai chinuit, ba dimpotriva. :*

In continuare va arat si voua cateva poze ca sa vedeti ce poate rezulta din combinatia: 2 fete, o camera foto, un reflector ( cred ca asa se cheama :))) si un deal aproape de oras :))).









Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!