Placere maxima.

Deci cred ca am inebunit ( de tot ). Mi-am dat seama ca imi place si mie, la nebunie, un lucru pe lumea asta. ADOR SA MA PLIMB/SA FIU PLIMBATA NOAPTEA CU MASINA! Evident ca nu are rost sa ma intrebati de ce... Pur si simplu lucru asta este extraordinar pentru mine. Ma linisteste, dar in acelasi timp ma si binedispune. Trebuie sa recunosc ca placerea asta depinde si de sofer, dar pana acum nu am avut incidente neplacute. [haha]. Cu siguranta vi se pare cam sarita de pe fix chestia asta, dar cred ca fac o pasiune, sau o slabiciune pentru asta. Nu vreau sa ma gandesc cu va fi cand voi lua permisu (imediat) si voi conduce eu noaptea... Iiii, abia astept! Oricum, asta e concluzia pentru ziua de azi. Nu conteaza ca am adormit ca vita si nu am ajuns la conducere (imi cer scuze, din nou), dar tot o sa-mi iau permisu' si o sa conduc tooaaate noptile din viata mea :))))... Pfff.. RAI: noaptea sa conduc, si ziua sa fiu rupta.. Ce poate fi mai frumos? :))

P.S: Faceti economie la curent! Stingeti becurile noaptea! De ce? Ca sa pot conduce eu pe intuneric.Mwhaha.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!