Parerea mea despre TB

In seara asta am primit un mail care m-a bucurat. E vorba despre un concurs pe http://www.toateblogurile.ro . Nu e greu, si m-am gandit ca merita sa incerc, nu?

Mi se pare ca site-ul asta este genial. Pe langa faptul ca te ajuta sa iti promovezi propriul blog, iti ofera ocazia sa cunosti persoane noi, si astfel sa legi noi "relatii". Imi place foarte mult. Personal, gasesc tot ce imi trebuie aici, si nu stiu ce as mai putea adauga (daca as avea posibilitatea). Am cautat mult timp o platforma de care sa leg si blog-uletul meu, care sarmanul e abia la inceput, si intr-un final am reusit. Am gasit aici tot ce am vrut. Oameni noi, promovare, concursuri, comunicare ... Ce as putea cere mai mult?
Tineti-o tot asa, si sa speram ca totul va merge la fel de bine ca si pana acum, daca nu muuuult mai bine. Orice blog merita un loc pe site-ul asta... :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!