Leapsa

Eh, uite ca a venit si ziua in care sa primesc si eu o leapsa :x. Am primit-o de la Ancuta Olimpia. Si-i multumesc :).

1. Ce speli prima data la dus?
Bratele

2. Care este culoarea ta preferata?
Gri

3. Iti place cafeaua?
Da, imi place, dar beau foarte rar.

4. Cum te simti acum?
Rupta de somn...

5. Care este ultima litera din numele persoanei de care esti indragostit/a?
"n" :>

6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Visez foarte rar. Nu-mi amintesc prea bine, dar cred ca ultimul a fost cel in care ma urmarea un tip sa ma omoare :)))

7. Ai putea manca o luna intreaga felul tau de mancare preferat fara sa te saturi de el?
Cred ca da ;))

8. De ce ai o pofta puternica acum?
De Kinder Maxi King :X:X

9. La ce te gandesti cand auzi cuvantul “varza”?
La o salata de varza cu muuult otet :x

10. Ai numarat vreodata pana la 1000?
Nu cred. Nu-mi amintesc :)))

11. Carieră sau iubire?
Ambele. Daca esti istet te descurci :D

12. Folosesti emoticoane?
Daaa... :)))

13. Cate dormitoare are casa ta?
1... de fapt cred ca-s doua:))))

14. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Nu... doar asa, la distanta.. :(

15. Iti place branza?
Da:x

16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/a?
Nero ft. Alana - Guilt [ inca sunt obsedata de ea !! :x ]

17. Cate tari ai vizitat?
Una singura :( din pacate...

18. Sunt parintii tai stricti?
Asa si-asa ... dar e ok :))

19. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Nu stiu :-ss

20. Ai lua masa cu George W. Bush?
Nu. Ce-as putea sa-i spun eu ?:)) Ce blog minunat am? :))) Neaaah :-j

21. E ceva stralucitor in camera ta?
Nu prea. :D

22. Inchiriezi filme?
Nu.

23. Unde vei merge sambata seara?
Undeva in afara orasului. Oriunde !

24. Oua albe sau maro?
Wtf? :)))

25. Iti place muzica?
Da! \:D/

26. Ai mers cu trenul?
Da.

27. Ce zi a saptamanii e?
Duminica...

28. Ce ai mancat la pranz?
Ceva spanac cu snitel ;;)

29. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Nu.

30. Ce crezi despre Yankees?
Nu cred nimic. :))

31. Ai parul ondulat?
Nu stiu daca pot spune asta, dar e clar ca drept nu-i :)))

32.Cand ai plans ultima data?
Hmmm .. acum cateva zile :D

33. Ai intrat vreodata intr-un zid?
Nu cred :)))

34. Anotimpul preferat?
Vara !! 100%

35. Adormi cu televizorul deschis?
Nu prea. :)

36. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Da...

37. Crezi ca esti batran/a?
Nu !! Am doar 18 ani !! :x

38. Ti-e frica de intuneric?
Hm .. mi-e frica.. dar nu e o mega-fobie.. ;;)

39. Iti place viata ta momentan?
Sincer, da :D. Sunt fericita ;;)

40. Bati in lemn?
Nu... :))

41. Ai o vedere buna?
Nu prea . Am +5 dioptriile asa ca... :)))

42. Poti sa faci hula hoop?
N-am incercat :)))

43. Ai fost vreodata sarutat/a in lift?
DA! :x

44. Care e urmatorul CD pe care il vei cumpara?
Nu cumpar decat CD-uri goale :)))

45. Ce ai cumparat ultima data?
Cadou' pentru Criss ;;) colega mea.

46. Cat de des vorbesti la telefon?
Destul de des, cu toate ca mai des folosesc SMS-ul ;;)

47. Esti intr-o relatie complicata?
Sunt intr-o relatie si punct !

48. Ai pus piedica cuiva vreodata?
Inca fac eforturi pt a invata cum sa fac asta :)))

49. Folosesti betisoare chinezesti?
Nu . Cu toate ca mi-ar placea :D

50. Ierti prea mult?
Categoric.

51. Detii o arma?
Nu :))) doar farmecul nativ =)))

52. Ai fost vreodata intr-un castel?
Dap :D

53. Iti place parul tau?
Sa zicem ca da, pentru ca nemultumitului i se ia darul :))). Nu vreau sa "devin" cheala ! :))))

54. Iti place de tine?
Depinde... :D

55 .Esti mai apropiat de mami sau de tati?
De mama, cred .

56. Cati frati, surori ai?
Sunt singurica.. bing bang . :))

57. Ti-a placut leapsa asta ?!
Aham :))

Si ar fii frumos s-o dau si eu mai departe. Asa ca: Tomata cu scufitaAmelie si Karo va invit la o leapsa dragutza ;)).
V-am pupat! :*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!