Schimbari fara inteles

Simt cum sufletul mi se apropie de persoane care pana mai ieri imi erau indiferente, si se departeaza de persoanele de care credeam ca-mi pasa. Oare doar credeam ca-mi pasa? Oare de ce se schimba lucrurile atat de repede, fara sa-mi dea o explicatie. NU sunt nemultumita, sunt chiar foarte fericita asa cum sunt, dar de ce se intampla toata asa ... Cine le dicteaza ordinea? Acum un an, acum cateva luni poate, ma uitam la acea persoana si mi se parea probabil antipatica, dar astazi ma uit tot la aceeasi persoana dar vad altceva. Vad un posibil prieten, vad un suflet cald, vad totul cu alti ochi. Dar e si partea cealalta: ma uit la persoane care o data imi erau dragi, si acum imi dau seama ca nu mai inseamna aproape nimic pentru mine. E ciudat, dar asa e. Sunt simple cunoastinte si atat. Oare e bine ? Asa simt .. Nu ma intreba de ce, deoarece nici eu nu stiu raspunsul. Poate ochii mei au invatat sa vada altfel, sau sufletul meu si-a dat seama ca se poate atasa si de acele persoane.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!