Lipsa de ocupatie

Buna tuturor.
Sunt nebuna . Daca pana acum se putea afrima asta, acum se poate spune ca am depasit orice limita. Si ieri, si azi am desenat in continuu. Nu fac altceva deca sa desenez . Oare se transforma in pasiune !? Hm... dar imi place maxim sa desenez. Am deja 4 desene facute de ieri pana azi :). Sunt doar in creion, si asa vor fi toate, pana voi reusi sa-mi cumpar niste culori destul de bune. Zilele urmatoare o sa postez desenele pentru a le vedea si voi si sa-mi spuneti ce parere aveti. Pana una alta, va doresc sa vina primavara la voi cat mai repede, si sa aveti o seara frumoasa in continuare :*

Comentarii

  1. Tu ai innebunit fata mea!:)))
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.
    Te rog uitete la comenturile de la postarea ta: "Limitele "umanului" au fost depasite."
    Astept un raspuns.
    Multumesc`! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. PS: Pe blogul meu: http://karorix.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!