Cu capul pe banca...

O pagina de caiet, un coltisor de foaie. Doar atat imi trebuie pentru a putea fi "eu". Protonii si electronii din ora de stiinte sunt prea dificili pentru mintea mea de umanista. Vocea pitigaiata a doamnei L. imi zgarie timpanul si nici macar nu-mi spune ceva pe placul meu. E deja a 5a ora de cand sunt la scoala si chiar nu-mi pasa in ce ordine se misca electronii...
Afara e innorat si asemenea lui Bacovia, peisajul ploios pot spune ca poate reflecta starea mea. Azi m-am trezit tarziu, dar optimista, si vremea asta nu vrea sa ma lase sa fiu in continuare asa.
Visez ... cu ochii deschisi, cu capul pe banca. Printre imaginile sacadate ale unor plaje, limonade, valuri, mai apare si cate un electron, o definitie a intensitatii sau un flux mare de fotoni.
Toate astea ma obosesc... si in concluzie "Asta a fost leagea I. Hai sa o explicam si pe a II-a"...
Ce lege? Ce lumina? Ce foton?
Valuri... plaja...soare...bronz...

**
Hai sa plecam departe...!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!