Vreau! Ajuta-ma!


- Tanti, de ce le aruncati?
- Pentru ca nu-mi mai sunt de folos..
- Daca va rog, mi le dati mie?
- Nu vrei sa-ti dau, mai bine, niste bani sa-ti cumperi ceva de mancare!? Uite, cat de slabut esti...
- NU! Banii nu-mi raman niciodata mie... Ii ia mama...
- Si ce face cu ei? Nu iti cumpara bombonele?
- Bombonele primim doar de la Mos Craciun. Mama cumpara tigari si cate o paine, dar eu si ceilalti 6 frati ai mei nu ne saturam niciodata...
- Sarmanii copii..
- Imi dati mie cartile?
- Tu esti micut. Iti citeste mami tau?
- Nu, tanti. Mama nu stie sa citeasca. Dar este o tanti in parc. E mereu pe banca, si ne strangem acolo mai multi copilasi si ne citeste ea.
- Bine, ti le dau tie, dar cu o conditie.
- Ce e aia o "conditie"?
- Adica eu iti dau tie cartile, si tu trebuie sa faci ceva pentru mine.. la schimb.
- Aaaaa... Bine. Fac orice.
- Imi promiti ca nu vinzi cartile, si ca o sa vii la mine sa te invat sa citesti?
- Daaa! Promit! O sa vin. Sunt ALE MELE? Toate!?
- Da, micutule, toate!
- Ma duc la tanti Aglae. O sa fie asa bucuroasa ca avem carti noi!
- Sa vii maine tot aici. Ne intalnim si mergem sa inveti sa citesti. Da?
- Da. Saru' mana mult pentru carti. Sunteti un inger. Multumeeesc!
- Ai grija...

" Of, bietul copil... Asta e lumea in ziua de azi. Cei care au posibilitati nu vor sa invete, si cei care nu au niciun pic de "soare pe strada lor", ar da orice sa poata invata si ei sa citeasca o amarata de carte... Realitate cruda! Viata lipsita de noroc, da-le o sansa! Ajuta-i Doamne!"

Comentarii

  1. Da .. ar fi ... dar dupa cate stim cu totii asta nu se intampla decat in imaginatia bogata a unora ca mine.. sau ca tine ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaiii , ce ti' e si cu lumea asta :-j ...
    Cred k mai bine e sa nu ai tot ce ti trebuie si sa incerci din rasputeri sa obti ceva ce iti doresti ..decat sa iti puna parintii toate la nas :-j si tu sa nu profiti de ele :-j .. Mare pacat, desi aparent toti avem aceleasi drepturi .. in realitate prea putine ne sunt comune ! :|

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Produse drăguțe de la Marillys.ro

22 și 5 ani: clarificare de situație

Sunt fată de miner și-s a naibii de mândră de asta!